2019. szeptember 24.

Nem bonyi

Elkalandoztam.
Nem figyelek, csak dobolok az asztalon.
Sorban koppannak a körmeim, feszes ritmusban, végül a saját idegesítő hangjaim húzzák a szememet a kezemre, és így én is visszatalálok a monitor beteg fényébe, ahol a púderes háttérképek harmóniáját a karmaim vöröse veri szét.
Élesebbre kellene reszelni őket.
Nem fogom.
Amilyen idióta vagyok, magamat sebezném meg velük. Vagy ami még nagyobb gebasz, szaladnának a harisnyán a szemek világgá, pattanna a kötött kardigánon a fonal, sikítva menekülne előlem a selyem blúz és a melltartó csipkéje.
Így az marad, ami lenni szokott.
Puha ujjbegyekkel, elegánsan rövidre gömbölyített, veszélytelen és ízléses leütésekkel hurkolom a mondatokat, írom ki magamból azt, amit akarok.
Úgy, ahogy akarom.

Gyere! 
Közelebb!
Még!
Hajolj ide! 
Annyira, hogy érezd a leheletemet, hogy felálljon az összes pihe a tarkódon, hogy megremegj a váratlan intimitástól, és ne tudd eldönteni hirtelen még azt sem, hogy mit szeretnél igazán, ellökni vagy magadhoz rántani.
Annyira.
Mutatni akarok valamit. Fontosat. Csak neked.
Nézz ide! 
Látod?
Látod itt, a bal fölső sarokban a nevedet?
Megmondom.
Nem látod.
Mert nincs itt!!!
Miért???
Mert ez nem levél, világos???!
Nincs címzett!
Érted?
Szerintem igen.
Nem bonyi.

Na!
Most komolyan itt hagysz?
Ej már...
A borig még el sem jutottam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése