2019. december 18.

Axióma

A hétfő akkor is a legnehezebb nap, ha olyan könnyű vagyok, hogy csak egy csókkal lehet a földön tartani.

A kedd mindig a tanulásé. Mert kedden nem tanít nekem senki, semmit.

Szerdán születtem. Biztosan fájt. Nem emlékszem, így anya lettem, hogy továbbra se kelljen emlékezni a fájdalomra. Inkább megélem.

Csütörtökön ennem kell és innom, hogy még vékonyabb legyek, pontosan annyira, amennyire egy kövér nő karcsú.

A péntek a fáradtságé. Vagyis mindenhez van elég erőm. Ha kér belőlem valaki, simán adok, nem rücskösen.

Szombaton az vagyok, akit senki sem láthat, ezért egész nap egy kirakatban toporgok, jobbra-balra, föl és le.

Vasárnap befedem a fejemet és a falig megyek. Mert akkor az a dolgom, hogy ne legyen dolgom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése