2020. szeptember 3.

Színtelen

Száguldanak az órák. A percek beléjük kapaszkodnak, és lobognak az őszi szélben.
Szeretem a sebességet, csak felkavarodik bennem az idő, és mire felfogom, ami most van, már el is múlt.
Megörökítik a képek a pillanatokat, de képtelen vagyok rájönni, mi a helyes sorrend, így csak érdekesek lehetnek, de semmi értelmük.
Minden annyira fehér, annyira homok és szürke, hogy a többi szín szerintem nem is létezik, csak a szemem mögött.
Vannak más színek egyáltalán?
Ennyit látok. Azt, ami előttem van, és azt, ami bennem. De nem tudom, hogy én minek látszom.
Látszom egyáltalán?
Vagy lehet, hogy beolvadtam a fehérbe, a szürkébe, és arany szálakkal átszőtt, semmilyen színű takarót borítottak rám, hogy még véletlenül se lógjak ki a sorból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése