2020. január 18.

Szánalmas

Nincs hideg. Csak alig mínuszok remegnek a kijelzőkön. Sok kijelzőm van. Tudni akarom a számokat. Nem tudom, miért. Nem is vagyok velük jóban. Olyan izék. Folyton változnak, meg meg kell fejteni őket. Genyák.
Nincs hideg.
Reszketek. Én vagyok a sarkon zörgő kabát. Egy elcseszett metonímia vagyok. Részegész. Paradoxon. Nemprím. Osztható.
A hátamon koppannak a gyengéd szavak. Leszarom őket. Le akarom szarni őket. De persze szíven vágnak. Jól. Mert bár semmi súly, semmi test, semmi valódi, fogható és tartható jelentés, azért bemásznak a kabátom alá, és jeges ujjakkal simogatják a nyakamat, pont úgy, ahogy kell. És megmondanám én, tényleg meg, annak a szájnak, aki ki meri ejteni őket, hogy fogja be, hogy duguljon már végre el, de azzal nem mennék semmire. Mert akkor is kapnám a nagy büdös semmit.

Férfi és kisfiú.
Nő és kislány.
Bandukolnak a januári estében.
Olyan szépek!
Mind.
Nagyon szépek.
Külön, külön.
Együtt?
Felejtsd el!
Felejts el!!!

- Milyen érzés, amikor egy merev és teljesen elutasító ölelésben is megtalálom az arcodat?
- Szánalmas.
- Miért?
- Mert nem a számat keresed.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése